Meest gestelde vragen
Om een bestelling op de webshop terug te vinden, volg deze stappen:
1. Log in op je account.
2. Ga naar de sectie "Bestellingen" of "Mijn Bestellingen".
3. Selecteer de gewenste bestelling.
4. Bekijk de details, inclusief items, bestelstatus en trackingnummer.
Als je geen account hebt, controleer dan de orderbevestigingsmail voor instructies of neem contact op met de klantenservice voor hulp.
Om een retour aan te melden via e-mail, volg deze stappen:
- Open je e-mailclient en stel een nieuw bericht op.
- Voer "Retouraanmelding" in het onderwerp in.
- Schrijf in het bericht de details van de retour, zoals het ordernummer, de reden voor de retour en de items die geretourneerd worden.
- Stuur het e-mailbericht naar chloebydrommelzv@hotmail.com.
Zorg ervoor dat je alle relevante informatie verstrekt voor een soepele afhandeling van de retourzending.
Voor alle retourvoorwaarden zie ons retourbeleid
Op werkdagen besteld is uw order binnen 2-3 werkdagen ookthuisbezorgd!
Jazeker! Onze winkel is te vinden op dit adres:
Kerkstraat 35, 2042
JD Zandvoort, Nederland
Contacteer ons voor je vragen
Info
chloebydrommelzv@hotmail.com
+31 6 54262930